Omgeving checken

Spanje, Andalucía

Eerste dag stond in het teken van boodschappen doen en de omgeving bij daglicht checken. Eerst de beste route gevraagd bij de receptie waar we vervolgens via een achteringang omhoog geleid werden in het kamertje van meneer Alfonso die als een echte prominente spanjaard ons verwelkomde in zijn kitcherige kantoor. Na handjes schudden en een warm welkom moesten wij aan zijn buro plaatsnemen waar hij een grote kaart allerlei circkeltjes ging trekken met uitleg van alles erbij. Gelukkig ook een circel van waar de beste superme ado zich bevond. En zo gingen we opweg met onze mega bus. Eerst polsboogte genomen in een klein dorpje waar niks was en toen naar de supermecado dat een complete shopping mall was. Je loopt je suf. oa verse vis houtskool (stond een gril naast het huisje) en alle andere. enodigdheden aangeschaft weer naar het huisje om wat lekkers te grillen en weer vroeg (bijkomen van de lange dag ervoor) weer het bedje in te gaan.

Wat een grote lekkere vis op de grill! Genieten heet dat. Maar waar is de inktvis? De zwerfkatten eten de visresten compleet op I presume. Nog veel culinair genoegen toegewenst.