Rijden door Banff

Canada, Banff

Vandaag eerst ontbeten (weer bij de japanner :) ) toen door Banff gereden (zie foto's)
Er zijn verschillende uitkijk punten en hiking paden, alleen die kosten al snel 4 uur heen en 4 uur terug (hiken) en daar waren we ook niet op voorbereid, dus dat hebben we maar overgeslagen.

'sMiddags weer naar Calgary gereden, heerlijk vrij uitzicht lekker rustig, tot je de stad bereikt.. file rijdend naar huis.

Savonds uiteten geweest bij 'The Keg' een steak restaurant waar we enorme steaks hebben gegeten.

Toen weer naar bedje.

Geen steden en wat groen, maar andersom. Prachtig! Ga je nog vissen? Ingrid

Ingrid 2014-10-31 23:09:41

Nee ik denk niet dat ik ga vissen, je moet waarschijnlijk een vergunning e.d. kopen en hier is ook geen hengel (dus zou ik dan moeten kopen) heb namelijk geen verhuur bedrijven gezien. En ze doen hier overigens bijna alleen vliegvissen.

cybertim 2014-11-01 17:29:25

Dat is juist super vliegvissen! Zoals je weet heb ik dat samen met opa Emil in Noorwegen gedaan! Minstens 12 forellen op 1 dag SPectaculair was dat. Pak een stok met een draad verschuil je achter de bosjes en vangen die handel!