Naar NYC

Verenigde Staten, new york city

Naar de airport en inchecken... duurde wel een tijdje, verschillende controles waar ik ook nog is werd uitgepikt en konden al mijn spulletjes met een doekje worden afgenomen om vervolgens in een of ander apparaat te worden gemeten.
Enfin na 4 uurtjes vliegen waren we in the USA.
Bij uitstappen kon je meteen de trein in richting Jersey City waar ons Hotel was (geen controle niks, waarschijnlijk omdat Canada en USA vriendjes zijn en de meeste controle al in Canada was?)
Toen inchecken en wat eten en weer slapen, ivm 2 uur tijd verschil was het al 24h.
Maar we wilde nog een drankje doen, zie foto van de meest ghetto tent die je hier in de buurt kan vinden.. binnen was het een dump met allemaal zwervers en what not. Snel maar biertjes gekocht (het was een liquor store) en weggerend.
Morgen eerste loop door NYC.

Helemaal niet gevaarlijk zo midden in de nacht naar een Liquor Store ;-). Veel plezier in New York, en post nog ff een foto van je nieuwe kleding :-)

Ron 2014-11-06 09:10:39

Wat een mooi uitzicht over NY.. en een spannende verhalen! Veel plezier!

Ingrid 2014-11-06 09:36:48

Haha, die check op explosieven krijg ik om een of andere reden ook altijd. "You are randomly selected..." jaja. Have fun in NYC!