Brooklyn Manhattan

Verenigde Staten, New York

Opstaan ontbijtje halen (bij de receptie en op je kamer eten, je dit hotel is niet echt groot).
Toen met de PATH system naar WTC (ja er staat een nieuw gebouw met een museum er aan vast over 9/11).
Gelopen over de Brooklyn bridge naar brooklyn via de east ferry over het water terug naar pier 11, gelopen naar batterypark (daar hebben ze een urban groentetuin van gemaakt) toen via broadway/wallstreet naar chinatown, wat dumplings gegeten.
Weer via Chinatown naar broadway, gelopen richting meat district, onderweg VEEL te zien en te doen, het is het druk.
Daar via de Chelsea Market naar de HighLine (een park gemaakt over een oude spoortbrug) gelopen naar een pub waar we een hamburger gegeten hebben en Hoegaarden bier (overal is hier gewoon belgisch en NL bier, wel zo prettig).
Toen een Big Gay Icecream gegeten en via de PATH terug naar het hotel. Alweer 24h tijd om te slapen, want we hebben pas een paar procent gezien dus morgen weer aan de bak als mijn voeten nog leven.