Van Page naar Williams

Verenigde Staten, Williams Arizona

We stonden op met een stralende zonen aten ontbijt buiten op het terrasje van onze kamer. Met gevulde magen zetten we koers naar een paar uitkijkpunten op Lake powell. Eerst was horseshoe bende aande beurt. Daar maakt de rivier een bocht van 150° wat zorgt voor een prachtig zicht. Hierna gingen we naar de dam kijken die zorgde voor het ontstaan van lake powell. Als laatste stond een scenic view van de marina op de agenda. We kregen direct zin om een hele dag met een boot op het water de dobberen. Daar hadden we echter het geld noch de tijd voor. Op weg naar williams deden we een kleine omweg om nog 2 kleinere nationale parken te bezoek. De eerste was een verzameling van ruïnes van rond 1100 waar indianen hebben gewoond. Een van de weinige echt oude dingen die we hier hebben gezien. Het tweede was een inactieve vulkaan die minder spectaculair was dan gehoopt. Tijdens ons middagmaal versierden we ook onze koelbox. Eens in Williams aangekomen deden we boodschappen en aten terwijl we op tv naar een wnba match keken. Nu vlug slapen want morgen staat de Grand Canyon op het programma.