Goodbye Frisco

Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag stond voornamelijk rijden op het programma. Maar 's morgens gingen we eerst nog wat genieten van San Francisco. Na een rit op de bekende cabelcars waarvoor je een gord halfuur in de rij moet aanschuiven. Waren we op Fishermans warf. Een zeer toeristisch plekje. Daar ging Louanne snuisteren in de hoop wat souvenirs te vinden. Behalve lelijke dingen en I love SF op alle voorwerpen in alle kleuren en maten, was het nogal pover. Daarna namen we de bus naar de andere uithoek waar we een tof parkje bezochten en een blik wierpen op 1 van de steilste straten van San Francisco. Daarna was het tijd om onze auto op te halen en te vertrekken naar onze volgende bestemming dat ons dichter bracht bij Yosemite. Na een uur waren we eindelijk uit SF en later dan voorzien kwamen we aan in onze volgende hostel waar we in een tent zouden slapen. Er was ook een plaatselijk restaurantje voor de verblijvers en we aten voor het eerst sinds lang een maaltijd met relatief deftig vlees. Voor ons een feest. Moe van de lange rit begaven we ons naar onze 'hut' en genoten van een verdiende nachtrust.