Another busy day

Verenigde Staten, San francisco

Onze dag begon met een 3 uur durende wandeling door san Fransisco met een gids. De gids in kwestie was een jonge dame die alles, maar dan ook alles awesome vond en met een zeer hoge stem sprak. Af en toe zong ze een liedje waarbij ze zichzelf begeleide op de ukelele. De tour op zich was zeer mooi en goed. We kwamen in Chinatown bij de enige fabriek die hun Fortuna cookies nog handmatig vouwt. Hun buurman was een kerel die jaar in jaar uit kerstliedjes speelt op zen viool. Dit doet hij omdat hij zichzelf zo jolly vindt. Hij bespeelde ook een typisch Chinees instrument waarmee hij al in verschillende films kwam waaronder the persuit of happiness. Naast muzikant is hij ook kapper, zo knipte hij onder andere al het haar van frank Sinatra. Na de toer gingen we richting golden gate park waar we the academy of science bezochten. Een museum waar je door een mini stukje regenwoud kunt lopen, een aardbevingsimulatie kunt meemaken en nog belachelijk veel meer. Ze hebben ook een speciale filmervaring in hun planetarium. Je ligt in je stoel waarbij je naar het plafond kijkt en de film,speelt zich af boven en rondom je waardoor het lijkt alsof je je tussen de sterren bevindt. Jammer genoeg sloot het museum al om 17 u waardoor we zeer veel tijd tekort kwamen. Na het museumbezoek richting Apple store. Een must als je in amerika bent. Daarna naar de keuken van ons hostel voor gratis, lekkere spaghetti. In de leefruimte van het hostel raakten we aan de praat met een Australiër. Rond 1 uur werden we allemaal een beetje moe en besloten we naar bed te gaan.