Nog meer moois

Verenigde Staten, Page

Onze dag begon sportief. Om 9 uur stonden we op een echte ranch klaar voor een 3 uur durende tocht te paard. Nadat we elk een paard toegewezen kregen en even de tijd kregen om te wennen, konden we vertrekken. Met een cowboy op kop gingen we op pad. Heuvels op, heuvels af en door stroompjes. Zalig! De natuur was prachtig en je had het gevoel dat je de eerste was die op deze plekken kwam. Dit was natuurlijk alles behalve het geval. Zeer veel plaatsen werden al gebruikt in films en reclamespotjes. Inclusief de ranch waar we vertrokken waren. In de namiddag gingen we naar canyon lands waar we weer van onze picknick konden genieten met een buitengewoon uitzicht. Na onze picknick gingen we de mooiste plekjes gaan verkennen. De natuur is er adembenemend, je raakt er niet op uitgekeken. Ook daar gingen we op stap door de 'ongerepte' natuur. De wandelpaden worden aangeduid door op elkaar gestapelde stenen en het einde van de wandelpaden door dood hout. Het gaat zo op in de omgeving dat af en toe wat bijsturen nodig is. Onze nacht brengen we door in bluff. Een stadje in the middle of nowhere opgericht door mormonen. Goed slapen wordt ( wederom) geen enkel probleem.