Hello LA

Verenigde Staten, Los Angeles

Lekker uitgeslapen genoten we van ons ontbijt. Daarna gingen we de auto oppikken. Na het invullen van een heleboel gegevens zei de mevrouw: Go pick your car! We hadden keuze tussen een vijftal wagens. Ons oog viel onmiddellijk op een nog naar nieuw ruikende witte Ford Fiesta. Een naam die een echte partycar waardig is. We begonnen onze trip door LA naar onze hostel. Wat normaal een rit van anderhalf uur is, werd een rit van 2 en een half uur. Maar met een partycar maakt dat niets uit. Na in te checken in ons hostel gingen we cruisen door Beverly Hills. Een must, maar helaas geen sterren gespot. Daarna gingen we met de metro opnieuw naar een wnba match kijken. LA vs Phoenix. Ondanks de zeer enthousiaste supporters en de live dj, verloor de thuisploeg LA. Phoenix was te sterk en zo waren ze nog een match meer onversleten. Via de walk of Fame keerden we terug naar ons hostel. Daar deden we de was wegens geen kleren meer. En terwijl onze kleren weer proper( der) werden, raakten we aan de praat met 2 Zwitsers die een gelijkaardig traject deden als wij, maar in 4 weken. Na een groot deel van de kamer in te palmen met natte kleren, gingen we slapen.