Warm!!!

Verenigde Staten, Death Valley

Op onze planning stond dat we vandaag mochten uitslapen dus deden we dit ook. Na een lekker en uitgebreid ontbijt in het hotel reden we richting Death Valley. Langzaam maar zeker zagen we de temperatuur stijgen in de auto. Toen was er plots een bord langs de weg dat aangaf dat we de airco voor 10 mile moesten uitzetten. Weldaden het gevoel dat we aan het smelten waren. De auto vond het bij momenten ook niet zo leuk maar bleef toch dapper verder rijden al was het soms aan 30 mile per uur. Toen we aankwamen waar we gingen overnachten toonde de thermometer 116° Fahrenheit. We hadden reuze honger maar eten buiten was geen optie door de hitte. We gingen even afkoelen in het winkeltje met airconditioning en en aten onze bokes daarna in een warme auto. Omdat we nog niet konden inchecken gingen we naar het visitors center waar ze ons info gaven over wat we konden gaan bezichtigen. Terug in ons motel sprongen we zo vlug mogelijk in het zwembad. Daarna voor de verandering een burger eten en dan op weg naar Zabriskie point voor de zonsondergang. Omdat het wat bewolkt was zagen we niet echt de zon maar de wolken waren prachtig. Eens terug in ons motel maakten gingen we nog iets drinken in het bijhorende saloon, speelden een spelletje pool en doken dan nog eens het zwembad in. Dan was het tijd voor bed.