MONH Wallstreet en Chinatown

Verenigde Staten, New York

Ontbijt gekocht in whole foods en opgegeten op de metro op weg naar Museum Of Natural History. Het museum was gigantisch. We volgden een gratis tour met een gezette dame van leeftijd als gids. Er waren veel luidruchtige kinderen op camp en net als wij vond ze het niet zo aangenaam. Na een paar uur hielden we het voor bekeken. Na een hele voormiddag met onze jassen te hebben gezeuld en geen spatje regen te zien. Besloten we ze in het hostel achter te laten. We vertrokken naar Wallstreet. We stapten uit in een heel ander straatbeeld dan we tot nu toe gezien hadden. Geen dambord patroon meer maar smalle straten en heel hoge gebouwen. Ons avondeten nuttigden we in een echt Chinees restaurant in China town. Op de weg hiernaartoe was het natuurlijk beginnen regenen. Na een lekker maal gingen we op zoek naar een adresje uit de trotter. Ondertussen was het nog altijd hard aan het regenen. Jammer genoeg was er net een privé feestje aan de gang. We besloten dan maar terug naar het hostel terug te keren.