Rondreis westkust VS

1 jul 2016 - 23 jul 2016

Tijdens onze rondreis zijn we van plan om de attractieparken: Universal studio's en Disneyland te bezoeken. Ook zijn de tickets voor de Alcatraz night tour al binnen en gaan we naar een League of Legends wedstrijd (verplicht door vriend.. :P). Verder zullen er verschillende steden bezocht worden, waaronder Los Angeles, Las Vegas en San Fransisco en zal er een bezoek gebracht worden aan verschillende nationale parken. De Grand canyon is er hier natuurlijk één van, maar ook Bryce canyon, Monument valley, Death valley, Seqouia NP en Yosemite zullen bezocht worden. Op de dagen die dan nog over zijn, hebben we van allerlei plannen, maar wat het echt gaat worden weten we pas als het zover is

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Kims.reisblog volgen

Ontvang een email zodra Kims.reisblog een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis