Universal studio's

Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend optijd opgestaan waardoor we om 9:15 onderweg waren naar Universal studio's. Nog even gestopt bij de Walmart onderweg waar we wat broodjes, knakworst, snoep en donuts hebben gehaald en door naar universal. Na hier en daar wat file, wandelde we rond 11:30 het park in. Eerst de studio tour gedaan. Super leuk! Langs de set van the grinch, war of the worlds, jaws, desperate house wifes, home alone en jurassic park gekomen. Ook langs film studio's waar ze momenteel aan het draaien waren. Erg leuk om allemaal te zien. Bones is bijvoorbeeld ook in 1 van deze studio's opgenomen. Ook belande we in een 3D simulatie van King Kong en fast en the furious en nog een aantal minder bekende films. Na deze tour van een uur was het ondertussen al 2 uur. We zijn nog in de simulatie van Despicable me, Shrek en the Simpsons, de stuntshow waterworld, de achtbaan/simulatie van Harry Potter, de splash van jurassic park (leukste splash ooit!!) en de achtbaan van the mummie (leukste achtbaan ooit!!). Heel veel leuke attracties dus! Oskaj is nog in the walking death atractie gegaan. Dit durfde ik niet, maar Oskaj zei ook achteraf dat het best spannend was. Het park was buiten de atracties ook nog eens super mooi aangekleed met een overvieuw van Los Angeles aan de zijkant van het park. Om 9 uur hielden we het voor gezien. Even iets gegeten bij de eettentjes van het park en daarna rond half 11 in hetzelfde motel als gister. Wat een leuke en ook vermoeiende dag weer. Nog 2 te gaan!

Heel mooi park. Ook leuk om die oude filmsets meer eens terug te zien. Toch best wel wat herkenning bv bij jaws en the war of the world. Moest je dat brilletje op bij dispicable me of is dat gewoon voor de fun. weer genoeg gezien en beleefd. Veel plezier morgen. Groetjes.

peter 2016-07-20 09:17:27

Ik blijf het zeggen wat een super leuke afwisselende reis ...en wat een mega groot park is dit zeg als je die sets alleen al ziet..geweldig mooi ook ...weer een leuke dag om op terug te kijken...en nu even die benen laten rusten want dat is geen overbodige luxe ..welterusten weer en morgen gezond weer op hvjxx

Emmy 2016-07-20 09:42:34

Ja hoor, het is nog niet veranderd, ik ben nog steeds jaloers. Staat je goed die bril Kim. En Oskaj toch naar the Walking Deadline ! Fijn dat de reis zo goed verloopt. Nog veel plezier jongens.