De terugvlucht

Nederland, Eindhoven

Waar was ik gebleven... oowja.. het wachten. Ja wel kwamen dus om 12 uur snachts al op de luchthaven aan. Blijkbaar mochten we onze koffers pas om 4:00 uur inchecken, dus moesten wel ons 4 uur vermaken op een plek waar niet meer was dan een paar stoelen (de winkels en restaurantjes zijn pas na de douane). Maar wat geprobeerd te slapen, maar erg goed wilde dit niet lukken. Ik had nog wel een beetje kunnen slapen, maar oskaj ongeveer helemaal niet. Toen het eenmaal 4 uur was ging t allemaal snel. Koffers inchecken, door de doane, wat ontbijten (geroosterde bagel met gekookt ei en thee), wat in de winkeltjes gekeken en toen konden we om half 6 al boarden. Blijkbaar was de bagageruimte in het vliegtuig vol, dus mijn koffertje (handbagage) moest de ruimbagage in. Niet zo'n ramp allemaal. Op deze vlucht van LAX naar ATL vooral geslapen 4 uur lang. Toen op atlanta met een aardige (ja alweer een aardige) Amerikaan meegelopen die ons de weg wees naar het koffer ophaalpunt. Eenmaal daar bleek dat onze koffers automatisch overgeladen werden in het volgende vliegtuig (dus ook mijn handbagage koffertje :( ).even donuts en thee bij dunkin donut gegeten en daarna opzoek naar onze gate in de inmens grote luchthaven. Eerst moesten we weer door security en doane en daarna met de metro naar gate E18. Wat we al vernomen hadden van mam bleek te kloppen... 1,5 uur vertraging.. verdorie... en ook geen boekjes bij of kleurboek, want dat zat in mijn koffertje.. we moesten sowieso al 4 uur wachten, maar dat werden er dus 5,5... achja, niks aan te doen. Oskaj is op een bankje lekker in slaap gevallen en ik heb me wat vermaakt. 2 uur voor tijd.. kja hoor.. nog een kwartier extra vertraging... dat kan er ook nog wel bij. Uiteindelijk zijn we 2 uur later vertrokken als gepland. De service in het vliegtuig was echter weer helemaal top! De dekentjes en kussens lagen klaar. We kregen een slaapmaskwr, oordoppen en oortjes voor geluid van het computertje. Daarna bijna meteen warme vochtige doekjes om je op te frissen, drinken met pretzels en nootjes. Daarna een maaltijd (echt een hele maaltijd!) Ook met drinken. Vervolgens kregen we een flesje water en nog een keer drinken als we wilde en in de ochtend ontbijt met zoveel thee/Coffee/fris als je wou. Erg goed! Om 10:30 lande het vliegtuig weer veilig op fusseldorf. Bedankt Delta!

Wat een lange terug reis ..maar gelukkig weer heelhuids thuis en jullie kunnen terug kijken op een geweldig mooie reis met alleen maar hoogte punten...een geweldige ervaring die ze jullie niet meer afnemen hvjxx