Disneyland

Verenigde Staten, Los angeles

Dachten wel even flink uit te gaan slapen. Helaas, 6:30 waren we al klaar wakker. Na een eenvoudig ontbijt gingen we naar Disneyland. Natuurlijk weer een keer fout gereden, maar het ging redelijk soepel. Eenmaal daar moesten we door verschillende beveiligingen en nadat de kaartjes gekocht waren, konden we eindelijk naar binnen. Nog geen 5 meter in het park vond ik het een goed idee om een foto te maken met de pas nieuwe selfiestick. Al snel kwam ik erachter dat dit niet mijn beste plan ooit was, aangezien deze blijkbaar verboden zijn en er dus meteen 3 man om mij heenstonden. De selfiestick moest het park uit en anders zouden ze hem vernietigen. Dat vond ik maar zonde, dus hebben we de stick teruggebracht naar de auto, met de sucurity achter ons aan of we wel echt teruggingen. Na een valse start waren we om 12:00 uur dan toch echt in het park. Het was super leuk, alleen had ik vooral best last van een jetlag (sochtens klaar wakker en smiddags heel moe). Na wat gegeten te hebben in het park, waren we om 21:00 uur echt kapot en zijn we vertrokken naar het volgende hotel (extended stay america). Na (natuurlijk) weer een keer misgereden te zijn, kwamen we aan in een top hotel. En nu, om 22:30, snel slapen!

Mooie foto's Kim. Belachelijk dat de zelfkennis stick niet het park in mocht. Waren ze niet in de war met een selfie sticky.

peter 2016-07-03 17:07:07

Ik heb de zeven dwergen gemist ! Leuke foto ' s. Kunnen jullie niet wat mooi weer hier naartoe sturen. Hotel ziet er goed uit. Lekker slapen. Weltrusten.

Jolanda 2016-07-03 17:11:53

Echt super leuk om zo iedere keer een update te krijgen met echt mooie foto's..moet wel hard lachen om de selfiestick..ja je zou er zomaar iemand mee knockout kunnen slaan haha..in ieder geval is de security oplettend..en dat is ook een veilig gevoel...dat je moe bent na zo'n lange reis is natuurlijk niet raar...ook goed aan je rust denken en wat je niet gezien hebt komt volgen jaar wel aan de beurt haha...ik heb al zeker een paar euro gespaard😉..hele dikke kus hvjxx