League of legends

Verenigde Staten, Yucca valley

En wakker om 7:30, het gaat vooruit. Na een goede nachtrust zijn wel weer fit voor de dag die gaat komen. Het take away ontbijt is helaas niet "je van het" maar we hebben zelf nog brood en pindakaas, dus komt goed! (Wat muffins, graanrepen, sinaasappel en thee en koffie). Eenmaal aangekomen bij de riotgames (league of legends) werden we overladen met keycords, armbandjes, klappers en water. Ook kwamen ze in de rij steeds vragen of we water wilde en hadden ze tenten opgezet zodat we in de schaduw stonden. De games snapte ik niet heel veel van, maar zelfs ik zag dat CLG geen aap kans had tegen TSM. Na de wedstrijd zijn we (ja ik ook!) nog op de foto geweest met de spelers en hebben we lekker geluncht. Hierna nog even naar Beverly center (shopping center in Beverly Hills), maar hier zijn we maar kort gebleven door de toegeslagen vermoeidheid. Onderweg naar het volgende hotel (americas best value & suite, joshua tree national park) zijn we nog even gestopt bij de walmart voor wat magnetronmaaltijden welke we in het hotel genuttigd hebben. Nu even bijkomen en morgen een lange reis naar de grand canyon voor de boeg.

Leuk voor oskaj om dit een keer mee te maken...leaque of legend...wel een mannen dingetje zo te zien aan de foto haha kim valt extra op. Goede reis alvast voor morgen en denk ook aan je rust hvjxx

Emmu 2016-07-04 07:15:27

Echt wel een mannen dingetje. Faab zou dit ook wel leuk hebben gevonden. Goed van je Kim dat je er dan toch een leuke dag van maakt. Ik vind dan de wastafel in het hotel met de bloemetjes leuk. Goeie verdere reis en rustig aan.

Jolanda 2016-07-04 08:29:54

Leuke foto's. Ik moet dan helaas constateren dat ik geen man ben. Dat magnetronmaaltijdje ziet er nog stiekem best gezond uit. Veel plezier vandaag nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe prijzen.