Grand canyon

Verenigde Staten, Flagstaff

Helaas vandaag weer om 7:00 uur wakker, we hebben geen wekker nodig. Komt vast omdat ik om 10 uur al in slaap gevallen was. Na een lekker ontbijt met zelfs gekookte eieren, op naar de grand canyon. Wat is het prachtig daar!! Alles wat je verwacht en meer. Het is moeilijk uit te leggen, maar je hoofd snapt het gewoon niet meer. Hoe ver en hoe diep alles is kan je gewoon niet meer inschatten. We stonden op een gegevenmoment op een punt waar we rotsen zo ver als van Eindhoven naar Rotterdam zagen. Echt prachtig! Na dit prachtige NP, weer terug naar flagstaff, waar we op onze nieuwe hotelkamer (americas best value inn & suite flagstaff) weer wat lekkere magnetron maaltijden genuttigd hebben. Nu lekker de avond op de kamer en nagenieten van al het moois

Erg mooi daar bij de grand canyon. De foto's met de selfie stick lukken ook goed. Veel plezier morgen bij de volgende etappe.

Peter 2016-07-06 07:15:48

Wauw, wat ziet dat er spectaculair uit zeg. Ik denk dat je wel foto's blijft maken zo. Doen. Ik mis nog wel een foto van Oskaj waar zichtbaar in beeld is dat hij daadwerkelijk een kortere broek draagt. Wel slim van die magnetron maaltijden. Kijk goed uit en blijven genieten dan genieten wij vanaf hier een beetje mee.

Jolanda 2016-07-06 07:30:47

Mooi he! Next stop, Monument valley?

Astrid 2016-07-06 08:09:57

SUPER mooie foto s zeg ..en uit ervaring weet ik dat de pracht vd natuur dan in het echt nog veel mooier moet zijn..echt prachtig. Blijf goed voor jezelf en elkaar zorgen en voor nu welterusten en morgen gezond weer op dikke kus hvjxx