Hollywood

Verenigde Staten, Los angeles

Na een lekker ontbijtje (met scrambled eggs)(helaas wel alleen wit brood) op naar hollywood. Hier hebben we het holywood sign mogen bewonderen. We wilde nog wat dichterbij komen, maar na een half uur lopen zagen we alleen maar minder. Hierna over de walk of fame gelopen met allemaal leuke winkeltjes. De sterren van oa Mickey Mouse, Shrek, Jodie Foster, Harry Poter, Michael Jackson, Quentin Tarantino, Britney Spears, etc gezien. Na dit alles weer de auto gepakt en over mulholland drive, sunset boulevard en holywood boulevard naar AY-DO-NO gereden (met helaas veel file). Wel schitterende uitzichten vanaf mulholland drive, het huis van Chris Brown gezien en langs het huis van Jack Nickelson gekomen (hiervan alleen de poort gezien). Hierna heerlijk gegeten bij AY-DO-NO: korean bbq! Was echt super lekker en leuk! Na dit alles weer terug naar ons hotel: motel 6 in Panoma. Waarvan de kamer weer prima was. Nu slapen en morgen universal studio's!

Ik wilde het nog vragen hebben jullie een van mijn grote favourite kim geurts in the walk of fame gevonden ..die is echt heel goed😄 Dat tafel barbecueen ziet er heel gezellig uit..leuk idee oskaj👍 De natuur blijft daar mooi zelfs in zo n drukke omgeving...morgen universal studio s dat schijnt ook heel erg mooi park te zijn..veel plezier alvast en laat de selfie stick maar in de auto of hotel kamer haha...voor nu welterusten en morgen gezond weer op hvjxx

Emmy 2016-07-19 09:11:33

Poppetje achter zin ..die is echt heel goed .....is verkeerde..bedoelde 😄...weet niet hoe ik het moet veranderen dus doe het maar zo dan

Emmy 2016-07-19 09:17:21

Ik snap er echt niks van pakt de hele tijd verkeerd poppetje ..grrrrr..bedoel poppetje met een dikke kus

Emmy 2016-07-19 09:19:00

Los angelos ziet er mooi uit op de foto. Beter als SF. Leuk de walk of fame. Waar zou Kim die ster toch mee gehaald hebben. Waarschijnlijk voor de nutty professor deel 3. Lekker eten daar. Ik ben benieuwd hoelang Oskaj het met die stokjes heeft volgehouden. Lots of fun in Universal studios.

peter 2016-07-19 09:34:00

Mooie foto's weer! Die Koreaanse bbq ziet er lekker uit! moeten we onthouden ;-) veel plezier in Universal! vergeet de tour niet! ( is superleuk!)

Astrid 2016-07-19 10:50:23

Ziet er weer goed uit jongens. Vooral de Hollywood letters is wel iets speciaals vind ik. Geweldig dat jullie dit allemaal mee maken en dat wij elke dag mogen meegenieten. Veel plezier bij de studio's. Ben weer benieuwd naar het nieuwe verslag.