Silicon valley

Verenigde Staten, San Jose

Vanochtend om 8 uur de wekker voor het ontbijt. Helaas hield dit ontbijt alleen een cakeje en koffie/orange juice in... ook de wifi code hadden ze ons niet doorgegeven bij t inchecken. Toen oskaj dat gisteren nog wilde vragen, was er niemand meer aan de balie. Vanochtend wel de code gekregen, maargoed.. niet helemaal top allemaal. Zeker niet voor het duurste hotel tot nu toe. Daarna vertrokken naar Silicon valley. Hier eerst bij de Google campus gaan kijken. Leuk gedaan met allemaal grappige figuren (poppen) om mee op de foto te gaan. Helaas konden we nergens naar binnen en was de winkel dicht in het weekend. Toen naar fb gegaan, maar daar werden we vriendelijk verzocht om het terrein te verlaten en dat er verder niks voor bezoekers was daar. Ook bij Microsoft en Apple konden we nergens naar binnen en was er niks voor bezoekers. Van Apple zou er wel een stukje verder een grote Apple store zijn, maar dat viel ook aardig tegen. Gewoon een winkel als die we ook in ehv hebben. Toen wilde we wat gaan winkelen, maar ook dat werd geen succes. Alleen maar restaurantjes. Het zat niet echt mee. Opzich wel leuk om de hoofdkantoren te zien, maar we (vooral Oskaj) hadden ons er meer van voorgesteld. Toen wat gegeten bij Dennys, wat net als de vorige keer erg lekker was! Daarna wat bij de Walmart rondgehangen en vervolgens het coolste vd dag: de drive inn bioscoop. We zijn lekker Amerikaans naar de drive inn bioscoop gegaan. Super leuk wat een show ze ervan maken: Etenstent, game hall, springkussen, live bandje, je kan geschminkt worden. Heel grappig allemaal. Om 8:55 pm begon onze film: finding dory. Super leuke film! Na dit richting ons motel (motel 6) gereden in San José (waar ook de drive in bioscoop was) en daar lekker gaan slapen. Prima dagje, maar het eind vd dag was super.

Krijg de indruk dat het allemaal big bussiness is daar in san francisco..terwijl je dat eerder van las vegas zou verwachten...wel jammer hoor dat jullie overal mis liepen..vooral voor oskaj denk ik...maar wat een super leuk idee om naar een drive inn bioscoop te gaan...hele leuke ervaring om dit een keer mee te maken vraag me wel af hoe je het geluid dan ontvangt...via radio frequentie? Hopelijk nu een fijn hotel met een lekker ontbijt morgen...welterusten weer en morgen gezond weer op hvjxx

Emmy 2016-07-17 11:27:37

Volgens mij zag ik toch een soort van koffiebroodje liggen bij het ontbijt. Die vind ik wel lekker. Avondeten zag er in elk geval wel heel goed uit. Drive inn bios zeker grappig met dori. Veel plezier morgen

peter 2016-07-17 13:09:24

De foto's zijn in ieder geval erg leuk. je zou inderdaad wel verwachten dat er voor toeristen iets meer te beleven zou zijn. Leuk idee de drive inn movie. Weltrusten en tot morgen.