Onderweg naar de Grand Canyon

Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag iets later wakker: 8:00 maarliefst! Eerst nog even lekker ontbeten met een gesprek met de erg vriendelijke host van het hotel erbij en daarna opweg met de koelbox vol ijs en drinken naar flagstaff. Dit wordt onze uitvalsbasis voor de grand canyon, welke we morgen gaan bekijken. Onderweg de mooiste uitzichten gezien over de rotsachtige bergen. Een klein gedeelte van joshua tree np gezien, want daar zijn we langs af gereden en zelfs een dode wolf op de straat (dat ie dood is, is natuurlijk een beetje jammer. Maar er zijn hier dus gewoon wilde wolven :0). Verder hebben we meerdere mega lange treinen gespot van meer dan 100 wagons (ik heb ze geteld), hebben we nog even geluncht bij de subway en bevond het grootste gedeelte van onze reis zich over route 66. Net voor flagstaff nog even een tussenstop gemaakt in Williams na aanraden van de buurvrouw en het wassen zeker de moeite waard. Na dit korte bezoek doorgereden en een half uur later waren we bij het hotel (travellodge flagstaff). Hier even alles geïnstalleerd waarna we lekker zijn gaan eten bij Taco Bell/ Long John silvers. Hierna nog even wat boodschapjes gedaan en daarna toch nog een klein beetje van de 4th of juli meegekregen: vuurwerk van heel ver weg (alles dichtbij was al vol).

Klinkt als een mooie reisdag. Ben benieuwd of de canyon echt zo grand is? Groetjes

peter 2016-07-05 07:15:28

Wat een indrukken maken jullie iedere dag mee zeg..ik ben al aan het sparen gegaan zodat we volgend jaar samen kunnen gaan want het ziet er geweldig uit...mooi verslag weer kim en oskaj goed gereden jonge...goede reis weer verder en denk ook aan je rust..dikke kus hvjxx

Emmy 2016-07-05 07:19:10

Ik vind het super om zo mee te kunnen genieten van jullie vakantie. Ik zie zo waar hier en daar een lach op Oskaj zijn gezicht. Volgens mij hebben jullie het reuze naar jullie zin. Ik was al benieuwd of je nog iets zo merken van 4 juli. Op de foto's ziet te er trouwens nergens echt druk uit of lijkt dat maar zo. Veel plezier en tot het volgende verslag.

Jolanda 2016-07-05 08:55:34

Misschieb had je beter niet kunnen zeggen over de wolven dadelijk word mama nog ongerust :p. Nee grapje, klinkt heel gezellig veel plezier jullie.

Vera 2016-07-05 12:34:40

Geweldige foto's, herkenbare plekjes :-) geniet van alle indrukken!

Astrid 2016-07-05 13:04:54

Lieve kim en oskai zojuist met mamma de prachtige fotos bekeken wat is het daar geweldig mooi breng je het paard ook mee naar huis grapje geniet maar lekker en goed uitkijken een super vacantie hebben jullie nog hele fijne dagen ik laat wel weer wat van mij horen liefs dikke kus xxx