Dag 18, Downtown Las Vegas - Sequoia national park, Three Rivers

Verenigde Staten, Three rivers

Vandaag hebben we een lange rij dag voor de boeg. We verlaten Las Vegas dan ook alweer op tijd. Onderweg stoppen we nog even bij de Walmart om wat drinken aan te vullen en een ontbijtje te halen.

Van Downtown Las Vegas tot ons hotel in Three Rivers, 10minuten van Sequoia National Park af, via Death Valley is 7 en een halfuur rijden, zonder te stoppen.
In Deathvalley maken we 2x stop om het landschap te bewonderen en foto's te maken. Bjorn vind er auto sleutels, de auto staat er nog, maar de mensen zijn nergens te bekennen.

De weg door Deathvalleg is erg verlaten, dit is echt zo een weg uit Amerikaanse films, niemand te bekennen en mijlenver geen gebouw te zien.

Het is al donker, rond 21uur inmiddels, als we bij het hotel aankomen. Moe van het reizen drinken we nog een biertje, kijken wat tv en gaan op tijd naar bed.

Niet zo een spannend verhaal vandaag, dus bedankt dat je het toch gelezen hebt!

We hebben vandaag ook de 2000 myl aangetikt en al meer dan 50 rij uren erop zitten!

Morgen gaan we naar Sequoia National Park, het park met de grote bomen. Ook staat er de boom met het meeste houtvolume, genaamd de General Sherman, we hebben er zin in!

Al heel wat kilometers achter de rug :)