Dag 3, NewYork

Verenigde Staten, New York

Vanmorgen zijn we al vroeg vertrokken om de boottocht (Best of NYC) te maken. Het weer was niet echt geweldig, het waaide de afgelopen dagen erg hard, vanwege een orkaan die NewYork aan zou doen afgelopen maandag, maar gelukkig flink afgezwakt is. Eenmaal onderweg met de boot kwam de zon door en was het nog erg warm, zelfs wat verkleurd allebeišŸ˜ƒ

De boottocht nam ons mee om heel het eiland, we hebben 19 bruggen gepasseerd. De skyline was zoals op de fotoos, groooooot!
Na de flinke boottocht hebben we, ja echt heel erg eigenlijk, in het Belgium cafe op 5th avenue gegeten en belgische biertjes gedronken en wat over 5th geslenterd.
Vanaf de m&m store hebben we weer een hop on hof of bus gepakt en zijn we naar het National history museum geweest (van de film night @ the museum) omdat het al laat was hoefde we geen entree te betalen. Na het museum zijn we weer op de bus gehopt en via central park en museum mile weer terug gegaan.

Savonds hebben we nog de nighttour met de bus gedaan. Erg mooi uitzicht over Manhattan, alleen de fotoos zijn wat wazig.

Morgen vliegen we door naar LosAngeles, 6uurtjes vliegen, en gaan we in de eerste airbnb slapen, we zijn benieuwd.