Dag 4, NewYork - Los Angeles

Verenigde Staten, Hawthorne

Vandaag was een lange reisdag. Omdat we met de metro naar t vliegveld gingen zijn we optijd vertrokken. Na wat gegeten te hebben op Newark Airport vertrokken we voor een 6urige vlucht naar LosAngeles. Iets eten op Newark airport raad ik overigens iedereen af, alles gaat via een tablet waardoor de bediening helemaal niks weet over bv een bepaald gerecht, dit maakt het ook behoorlijk onpersoonlijk. Daarnaast was het erg duur, altijd op een vliegveld natuurlijk, maar eerlijk gezegd ook gewoon smerig, het smaakte echt nergens naar.

Toen we na 6uur vliegen op LosAngelesAirport (LAX) aankwamen, het tijdsverschil met NewYork is 3uur en met Nederland is het verschil inmiddels 9uur die we achter lopen, werden we met een pickupservice opgehaald. Erg goed geregeld door onze gastvrouw van airbnb (bed en breakfast bij mensen thuis) Patty. Patty woont ongeveer 20minuten van LAX en alles is vanuit daar goed bereikbaar met het ov. Zowel onze taxichauffeur als Patty hebben ons veel en bruikbare informatie gegeven over de bezienswaardigheden van LA en hoe het ov hier werkt. We hebben een eigen slaapkamer en badkamer en mogen van de rest (keuken en woonkamer) gebruik maken wanneer we willen, wat wil je nog meer.

Inmiddels is het hier 21uur maar door het reizen en het tijdsverschil zijn we best een beetje moe, dus na een korte wandeling door de buurt gaan we dan nu ook slapen, om morgen al vroeg de bus naar Hollywood/ walk of fame te nemen.

Tot morgen
Xxx

Veel plezier in LA xxx

Toos 2016-09-09 11:49:44

volgende keer dan maar zelf bammekes maken voor op het vliegveld. Weet je tenminste wat je eet en is stukken goedkoper en wellicht gezonder. Have fun !