Dag 14, Zion - Las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag gaat de wekker al op tijd, even de douche in, spullen in de auto gooien en we zijn voor 7uur onderweg naar Las Vegas. We stoppen nog even om te tanken in Orderville. We rijden door Zion, erg mooi om doorheen te rijden, zeker nu het een stuk minder druk is dan gisteren.

In Springdale stoppen we voor ontbijt. Het was de bedoeling om onze eerste stop bij Valley of Fire te houden en nog een hike te doen, dit hebben we echter niet meer gedaan omdat we beide graag naar Las Vegas wilde, en er dus ook eerder zouden zijn als we deze stop over zouden slaan. Bij Valley of Fire is de parkpas overigens niet geldig, de entree is 20dollar per voertuig.

We rijden verder door Lake Mead park, een lange weg met weinig verkeer in een woestijnachtig gebied. Dit nationaal park eindigt vlak bij de Hooverdam, waar we een stop maken om te lunchen. De Hooverdam is erg groot, bovendien is het erg toeristisch gemaakt vonden wij.

Rond 13uur zijn we in Las Vegas, jiehaaa! We checken in bij Circus Cirscus hotel, wat aan het einde van de bekende Strip ligt. We besluiten eerst even af te koelen in het zwembad en te chillen in de jacuzzi voordat we de Strip op gaan. Het is vandaag erg warm, dus het was fijner om wat later te gaan lopen over de Strip. Wat een gebouwen, muziek lichten, ongelofelijk, je kijkt echt je ogen uit. En dan hebben we nu alleen nog de buitenkanten gezien.

We gaan wat eten bij Bubba Gump en lopen daarna terug naar het hotel, het is dan rond 22uur. We vinden het voor vandaag welletjes en gaan plat.

Tot morgen

wouw mooie trip of strip zoals je het wil bekijken, Gok niet te veel in vegas. geniet ervan.