Dag 6, LosAngeles - Joshua Tree Park, Indio

Verenigde Staten, Indio

Vandaag werden we wederom opgehaald door de chauffeur die Patty voor ons geregeld had om onze huurauto bij Aloma op het vliegveld, LAX, op te gaan halen. We hebben onze Rav4 geupdate naar een GrandCherokee (beide jeeps, maar de laatste heeft meer kofferruimte). En we konden vertrekken!

Natuurlijk gingen we meteen op zoek naar een grote Walmart om inkopen te doen voor de komende weken. Jeetje wat zijn die winkels groot... een klein tubetje wasmiddel was echter niet te vinden, alles is er oversized! Maargoed we kunnen onze spullen in de auto bewaren en dankzij de tip om een koelbox te kopen en deze steeds te vullen met ijs bij de hotels, kan alles ook lekker koel blijven.

Daarna gingen we op weg naar onze eerste bestemming, Indio, van waar uit we het eerste nationale park gaan bezoeken, Joshua Tree Park. Onderweg zijn we even gestopt om wat te eten bij de Denny's in PalmSprings. Rond 4uur kwamen we bij ons hotel aan, het was echter bloedheet in Indio, maar liefst 45graden! Joshua TreePark was tot 5uur toegankelijk om een parkpas te kopen, en iets meer dan een uur rijden, dus helaas niet meer te doen vandaag.

Aangezien we dus morgen naar Joshua gaan hebben we de middag en avond maar doorgebracht in het zwembad en de jacuzzi met twee Amerikaanse kerels van 50. Maar met een paar biertjes erbij en om 20 uur nog steeds een temperatuur van 36 graden was dat helemaal niet erg. De Travellodge waar we verbleven was trouwens prima en dichtbij winkels en restaurants.