Miami

Verenigde Staten, North Bay Village

Na het uitchecken in Key West zijn we eerst nog naar het museum (en oorspronkelijke huis) van Hemmingway geweest. Dat was interessant, en we hadden een erg goeie tourguide. Hij vertelde vol passie over het leven van Hemmingway en zijn werken. Toen op weg naar Miami...het weer is daar ook weer opgeknapt 👍 We waren nog geen 10 minuten onderweg of ik had de blauwe flashlights alweer in de spiegel. Ik weer braaf naar de kant...bleek we elkaar verkeerd begrepen te hebben...hij wilde een ander naar de kant halen en vroeg zich af waarom ik naar de kant ging. Dat vroeg ik me ook af, maar ik dacht....dat gaat oom agent me vast wel uitleggen 😉
Relaxt naar Miami gehobbeld om daar in de gekte te belanden. We hebben een hotel bij North Beach in de buurt. Net heerlijk aan het water gegeten...goeie sfeer...heerlijke temperatuur. Gaat vannacht niet lager dan 26 graden worden 😓

Het valt allemaal niet mee als ik de verslagen zo lees. Hier was het gisternacht ook erg warm en dan is slapen moeilijk je vader is op dit moment een boek over Hemmingway aan het lezen De oude man en de zee ken je dat Geniet maar verder het schiet al op voor je het weet is het voorbij