Dag 8 Geiser day in Yellowstone

Verenigde Staten, Butte

Vandaag waren we vroeg in het park...was makkelijk...we zaten er immers maar 5 minuten vandaan. We zijn het gebied met de geisers ingegaan. Erg indrukwekkend al die borrelende potten, maar op een gegeven moment heb je dat wel gezien. We hebben nog 2 x een uitbarsting gezien van de Old Faithfull...erg mooi. Aangezien het een weekend is, is het ontzettend druk in het park. Om 13:30 besluiten we om het park te verlaten. We zetten opnieuw koers naar Bozeman om daar te gaan bepalen waar we gaan slapen vannacht.
In Bozeman aangekomen eerst met Doro naar de kliniek gegaan. Ze heeft 1 week geleden gekeken of haar vinger tussen de autodeur en het chassis paste. Dat leverde een pijnlijke vinger op die steeds meer begon op te zwellen. Dus in de kliniek hebben ze geprobeerd onze eigen geiser te creëren door er een gaatje in te maken. Dat gaatje is gelukt...de geiser niet. Antibiotica mee gekregen...hopen dat het goed komt.
Toen was het al 17:30 en we moesten nog een kamer vinden. Dat ging in Bozeman niet meer lukken..alles vol. Even een wifi punt in de supermarkt misbruikt om een hotel te boeken in Butte. Ligt op de route, maar we moesten nog even een uurtje doorrijden. Scheelt de volgende dag weer :)

Doet je vinger nog zeer echt vervelend voor je maar daar zijn auto deuren ook niet voor Niet meer doen hoor kusje er op