Into Louisiana

Verenigde Staten, Lake Charles

Geheel uitgerust verschenen we aan het ontbijt...er was alleen bijna niks om te eten 🤔 Stress liep hoog op bij de ontbijt mevr/receptioniste/schoonmaak.
Alles wat we vroegen was op of onderweg....kwam er eindelijk een kan met melk...liet een clumsy gast 'm uit z'n handen vallen 🤣 Dat verhoogde de feestvreugde niet kan ik je verzekeren 😁 Afijn....na verloop van tijd toch iets naar binnen gewerkt en weer op pad. Vandaag minder highway en meer 'B' wegen. Na ongeveer 50 miles kwamen we bij de plaats Nederland. Deze was gesticht door 2 Nedelandse families. Er is ook een windmolen museum....maar ja...zondag, dus helaas dicht. Door langs de kust met het plan om bij Holly Beach lekker te lunchen aan de golf van Mexico. Helaas staan daar dus alleen maar huizen op palen en zijn er wat dagjes toeristen die met hun truck op het strand staan. Iets anders wat we daar merkten is dat je aan de kust nul bereik hebt. En het duurde best lang voor we weer bereik hadden. Dus toch maar iets meer naar de bewoonde wereld....maar de ferry die we moesten nemen....die was buiten bedrijf. Auto maar weer de sporen gegeven voor wat extra miles. Onze 1e mogelijkheid om te lunchen deed zich voor bij een restaurant met de naam 'Jack in the box'...en idd, het stelde niet veel voor, maar de honger was gestild. Door naar Lake Charles....onze tussenstop voor de reis naar New Orleans morgen.

Als je dan toch in Nederland was, had je misschien ook even langs Albert Heijn kunnen gaan! En geen verhaaltje over zondag, AH is altijd open! Beste brug trouwens!

Ronald 2018-05-21 10:37:54

Lijkt wel een beetje op een combi van Ontdek je plekje met het basale van Expeditie Robinson. Geen ontbijt en haperend vervoer 😱