Back in time

Verenigde Staten, Harvey

Vandaag weer een ouderwets goed ontbijt...alles volop aanwezig 😊 Redelijk op tijd vertrokken want we hadden aardig wat miles af te leggen, en een bezoek aan een voormalige plantage...de Oak Alley Plantation. Onderweg onze ogen uitgekeken naar een aantal sproeivliegtuigen die allerlei duikvluchten maakten. Daarnaast apart om te zien dat stukken snelweg kilometerslang over bruggen gaan....de snelweg staat gewoon op pilaren in het moeras. Ongeveer 13:00 waren bij de plantage. Was interessant om een beeld te krijgen van hoe ze vroeger gewerkt en geleefd hebben. Bijna niet voor te stellen dat zoiets vroeger 'gewoon' was. Gelukkig hadden ze hier vroeger een dokter die erg bekwaam was....sommige van z'n patiënten bleven leven na een amputatie...dat lukte andere doktoren meestal niet. En waarom amputatie...nou dat was veel makkelijker dan alle botjes weer op de juiste volgorde te leggen 😲 Na deze leerzame en warme tussenstop weer gauw in de auto met airco 😁 Op naar New Orleans. We hebben een hotel buiten het centrum geboekt. Net als in Dallas wordt het Uber in, Uber out...parkeerkosten in NO zijn zo'n 35 á 40 dollar per dag.... 's Avonds bij een Turks restaurant gegeten waar ze gewoon 'normale' maaltijden serveren....geen snelle hap.

Jullie zien wel veel mooie dingen alleen zou ik in de supermarkt maar wat eten voor onderweg mee nemen. Ik ben weer helemaal top en we genieten van het mooie weer. Genieten jullie maar weer verder . een knuffel van ons

Ma Teunissen 2018-05-22 16:03:40

Volgens mij hebben ze na transplantatie ook niet veel meer aan hun been, of zetten ze het geamputeerde daarna weer terug? :d