Space and beyond

Verenigde Staten, Titusville

Om 10:45 kwamen we aan bij het Kennedy Space Center. Via een apparaat tickets gekocht....en heel confronterend....ik kreeg senioren korting 😂 Tot ongeveer 16:30 lekker van alles bekeken...was zeer de moeite waard. Ondanks de dreigende weersvoorspelling hebben we het droog gehouden. We hebben een hotel op 10 km van het space center, en toen we een 1/2 uurtje op de kamer waren spoelde het weer flink. De laatste dagen is al van alles te doen over een lage drukgebied boven de golf van Mexico dat orkaan verschijnselen kan gaan krijgen. In ieder geval verwachten ze veel regen in Florida. Aanvankelijk zouden we morgen naar Miami gaan, maar we hebben besloten om eerst door te steken naar Orlando en Tampa om zodoende wat buien te ontlopen....in ieder geval morgen. Dus we gaan het laatste deel van de route andersom rijden. Voorspellingen voor Miami zijn niet best. Na morgen zien we dan wel weer verder.

Ook raar. En het ziet er altijd zo zonovergoten uit in films enzo! ☀️

Ronald 2018-05-27 09:56:20

en we hebben het hier hel mooi en warm Misschien is het over als jullie hier zijn ik hoop van niet groetjes van ons

Pa en Ma Teunissen 2018-05-27 16:16:10

ja ouwe, de automaat ziet zelfs hoe oud je bent ;-)