Leaving Dallas heading for Austin

Verenigde Staten, Austin

Voor we Dallas zouden verlaten wilden we eerst nog langs the mustangs of las colinas. Een beeld in een buitenwijk van Dallas. Was het tripje wel waard vonden we. Toen op weg naar Austin....de capitol of Texas. Om 14:00 checkten we in...even spullen droppen en oriënteren. Volgens de dame achter de receptie konden we makkelijk naar het centrum lopen. Na de 1e stappen in een overweldigende 36 graden hebben we besloten toch maar de auto te nemen. Achteraf een prima keus....was best een eind. Eerst naar het Capitol geweest. Daarna wat rondgelopen door de stad...op z'n tijd gezeten om te drinken. Ongeveer rond sunset zou er bij de congress avenue bridge een zwerm van honderdduizenden vleermuizen gaan vliegen. Met ons stonden er nog veel meer geïnteresseerden te wachten. Nou...die krengen hebben gewacht tot het echt donker was. We zagen af en toe een zwermpje, maar al met al niet hetgeen we verwacht hadden. Om 21:45 schoven we de bistro naast ons hotel in om nog wat te eten....dat kon nog net. De keuken zou om 22:00 sluiten.

Daarom doe ik nou nooit aan culturele en andere dingen tijdens mijn vakantie 😏