San Antonio

Verenigde Staten, San Antonio

We hadden gezien dat bij Austin ook een racecircuit ligt. Ondanks dat er vandaag geen rondleidingen waren zijn we er toch even langs gereden. Geheel verbaasd waren we dat de hekken gewoon open stonden en we zo naar binnen konden lopen. Er was net een training aan de gang van een race klasse...was leuk om even mee te maken. Toen op naar San Antonio...een ritje van 1:15. Veel te vroeg bij ons hotel, maar ze waren behulpzaam en we konden gewoon inchecken. Vanaf het hotel was het 20 minuten lopen naar het centrum. Prima te doen...al proberen we dan wel schaduwzijden te lopen, want een een ruime 30+ is toch aardig vermoeiend. Langs de River walk wat gegeten en toen door naar de Alamo. In vroeger jaren zijn hier veel veldslagen geleverd....met Indianen, Mexicanen en Spanjaarden. Daarna weer terug naar de River walk gegaan....wat is dat een gezellig stuk van San Antonio. Eerst een canal cruise gedaan en later ons dinner nog langs het water gegeten. Nog een wandeling terug naar het hotel en daarna gaat het kaarsje snel uit 😲

Wel leuk zo langs het water! Aparte boot trouwens!

Ronald 2018-05-19 08:43:40

Zo te lezen vermaken jullie je prima! Blijven genieten veel plezier 😎