Dag 4 Seattle - Mount Rainier - Yakima

Verenigde Staten, Union Gap

De ochtend rustig begonnen, water en lunch gehaald bij de Safe way, getankt. We reden om 11:00 Seattle uit. Op weg naar Mount Rainier NP. We heen flink wat kilometers gemaakt, een hike gedaan. Maar uiteindelijk is het iets veel meer dan een berg met ijs op de top. Meest spectaculaire vandaag waren de straaljagers die op ooghoogte voorbij kwamen tussen de bergen door. Denk niet verder dan zo'n 200 meter van ons vandaan. Doorgereden naar het vanochtend gereserveerde hotel in Yakima. Bleek dat vanwege de tijdsinstelling op de tab we een verkeerde dag hebben gereserveerd. Vandaag zat dit hotel vol. Gauw een ander hotel geboekt en de oude reservering ongedaan gemaakt. Gegeten in het steakhouse om de hoek.

Prima zwembadje zo te zien op de kaart

Jan 2016-09-14 08:14:32

Leuk om de beschrijving te lezen en de foto's te zien We hebben ze samen bekeken Met pa gaat het ook weer beter Geniet van de rest we kijken er naar uit Liefs van ons