Rain Sun Art

Verenigde Staten, Naples

We zagen op de Weather Channel dat we goed gekozen hadden. De oostkust van Florida was aan de beurt met hoosbuien, en wij reden naar de westkust. Ook daar zouden we nog wat kunnen verwachten, maar daar hadden we gedeeltelijk een oplossing voor. We reden eerst naar Saint Petersburg...vlakbij Tampa. Daar ligt het Dali museum...een mooie binnen attractie. Iedereen die mij een beetje kent weet dat de schone kunsten mij mateloos boeien 😁😂 Het was....druk...oh ja? Ja!! Maar het was tevens indrukwekkend. Ook een virtuele 3d tour gedaan...waanzinnig knap wat ze daar gedaan hadden. Om 16:30 moesten we echt weg....we hadden nog een rit van 2 uur voor de boeg. Gelukkig was het tegen alle voorspellingen in droog en zonnig....rijd wel zo prettig. Vanuit St Petersburg de Sunshine Skyway bridge genomen en toen op naar Naples. Iets voor 19:00 waren we in het hotel. Ondertussen hadden we het hotel in Key West ook al geboekt...ons reisdoel voor morgen.

Haha ik kan mij nog een leuk uitje herinneren, het museum van de aboriginals 😂