Dallas

Verenigde Staten, Dallas

Vanochtend voor we op pad gingen hadden we al bericht dat mijn moeder weer naar huis mocht, en even later zagen we een filmpje dat ze alweer het hoogste woord had...een goed begin van de dag 👍Daarna de Uber genomen naar het centrum en af laten zetten bij het JFK memorial. Toen doorgelopen naar het museum The sixth floor building. Erg imposant wat ze daar over de ambtsperiode en de aanslag op JFK hadden gemaakt. Eenmaal buiten gekomen was het lekker warm (32) en al 13:00. Mooi plan...lunchen op de top van de Reunion tower. De top is gelukt...restaurant was dicht. Zodra we beneden waren maar gauw een Subway ingedoken. Daarna het Perot science museum bezocht, maar dat viel nogal tegen. Doorgelopen naar een park bovenop een snelweg... Door de warmte en het aantal gelopen km's (Samsung health was trots op ons 🤣) waren we een beetje uitgeblust. Uber terug naar het hotel en zwemmen 👍Morgen op naar Austin.

Wat een geinige oversteek. Word je anders overlopen door een dinosaurus? 🤔😁