Dag 7 Yellowstone

Verenigde Staten, Yellowstone NP

Vandaag op tijd opgestaan. We wilden redelijk op tijd in Yellowstone aankomen. Eerst langs Walmart voor een adapter voor onze stekkers. Lunch qekocht...salade deze keer :) ondanks alles toch pas om 11:30 in het park. Eerst bij Mammoth springs een hike gedaan. Toen gereden naar de Junction Canyon village. Daar de Lower Falls gedaan. Daarna nog Artist point. Ongelofelijk om te zien hoeveel tijd je kwijt bent met rondrijden in het park. Heel veel files door mensen die de weg blokkeren omdat ze een bizon of een hert zien. We reden pas om 18:30 het park uit en hadden nog geen hotel voor deze nacht. Rond het park zit alles vol en is mega duur, dus probeerden we via een app een plaats ongeveer 1,5 uur verderop. Omdat de accu van mijn telefoon de geest gaf maar een hotel binnen gegaan om stroom en WiFi te vragen. Bleken ze net een kamer vrij te hebben gekregen. Tegen een vriendenprijsje van 230 dollar konden we ''m krijgen :) Toch maar gedaan. We hoefden geen 1,5 uur meer te rijden en we zitten voor morgen maar 5 minuten van de park entrance. 's Avonds bij een tapas restaurant gegeten.

Had je 'n camper moeten huren 😛 Had je je huis bij je gehad😛😛😛 Maar nu extra genieten van jullie hotelkamer 😍 En de telefoons opladen. Geen 12v adapter voor in de auto meegenomen? Wij nu aan de Colorado River in Blythe. Morgen naar Prescott en overmorgen 2 nachten Grand Canyon.

Carin en Wijnand 2016-09-17 06:25:18

Wat een mooie foto

annie 2016-09-17 14:50:09

Mooie omgeving zeg. Logisch dat een kamer in die omgeving aan de prijs is. Ik zie dat de Audi nog steeds rijdt. Startproblemen hebben zich dus blijkbaar niet meer voorgedaan.