Dag 1 Schiphol naar Seattle

Verenigde Staten, Seattle

10 september vliegen we met Delta Airlines vanaf Schiphol rechtstreeks op Seattle. Als het goed is staat daar een huurauto op ons te wachten....een SUV. Genoeg ruimte voor ons 2 + bagage lijkt me :) We hebben een beetje flinke auto gereserveerd omdat we soms wel eens wat minder egale wegen zullen gaan rijden deze vakantie. Eerste dagen zijn we in ieder geval in Seattle en gaan Oliver daar ontmoeten.

Op schiphol heeft Doro ontdekt dat ze bij Starbucks koffie uit Burundi hebben...voortaan sluit ze aan in de rij voor Starbucks 😆
De vlucht ging goed..we zijn rond 11:00 in Seattle geland. De auto bij Alamo opgehaald...een Audio Q5 of zoiets....we hadden alleen wat moeite met starten van de auto :) Daarna ingecheckt bij Best Western Taco maar. Even opgefrist en toen naar Oliver gegaan. Die woont in bij Dave en Scott met hun kinderen. Erg aardige mensen. Toen met Oliver Seattle ingegaan. Pineut Market gezien, waterfront, oudste Starbucks, de kauwgom muur, hapje gegeten en daarna nog naar het Skype View Observatory geweest. Toen via wat D-tours terug naar het hotel gereden en om 21:30 doodmoe het bed ingevallen.

De start is goed. Veel plezier!