Epcot

Verenigde Staten, Kissimmee

Orlando zou dus eigenlijk onze laatste plaats zijn, maar nu even tussendoor ook vanwege het weer. Op zich een goeie dag gehad....niet te warm en af en toe wat spetters. Maar geen spoelbuien ofzo. We hadden dus Epcot uitgekozen om te bekijken....net als half Amerika...leek het πŸ˜ƒ Maar ja, weekend...is niet de meest optimale dag. Al met al viel het nog mee wat we allemaal konden doen. Maar wat een geld machine daar. Bij binnenkomst....parkeren...$ 22,-
Entree....$ 127....pp!! Eten en drinken op het park....ik heb het niet meer bijgehouden, maar ga mijn broer binnenkort vragen voor een 2e hypotheek πŸ˜‚
Het was mooi gemaakt, druk en moet er niet aan denken nog een 2e dag in zo'n park rond te lopen, maar we hebben wel genoten. Al die verschillende landen thema's. Lunch met bratwurst und sauerkraut gegeten en apfelstrudel toe. Doro daarna zelfs ze gek gekregen om in een space launch ride te gaan.....echt een heftige ervaring, maar mooi...vonden we beide 😁 Optreden gezien van de Spinners, en een Canadese folkband.
Toen we het park uitliepen nog even onze selfiestick opgehaald....die mochten we niet mee het park in nemen, als potentieel moordwapen zijnde....rare jongens die Amerikanen 😲

Wat een bedragen zeg! Maar je bent er geweest, daar gaat het om! πŸ€—

Ronald 2018-05-27 09:52:28

Entree honderd zeven en twintig dollar? 😳 Ik had meteen rechtsomkeert gemaakt. Belachelijk.