Off we go

Nederland, Schiphol

Vanochtend met regen vanuit Almere vertrokken. Jammer voor de achterblijvers, maar voor ons een extra stimulans om weg te gaan. Eerst nog even bij mijn ouders langs geweest...en daar had Frans nog een lekker verrassingsontbijt geregeld. Helemaal top broer! Flitsend door alle controles gekomen....denk dat de langste rij voor de koffie van de Starbucks was 😎 nu nog 2 uurtjes voor we gaan vliegen.
En nu zo'n 15 uur later zijn we in het hotel in El Paso. Immigration en customs in Atlanta ging flitsend. We waren binnen het uur weer ingecheckt voor de connecting flight naar El Paso. Bij het vertrek uit Atlanta hadden we flinke vertraging. Vanwege het slechte weer daar kon er maar 1 startbaan gebruikt worden. Uiteindelijk een 1/2 uur later geland dan gepland. Nu om 11 uur 's avonds hier maar gauw gaan slapen...het was een lange dag.

We hebben er zin in..😘

Dorothée 2018-05-10 11:45:01

Heeft het geregend dan? Het ziet er nu mooi uit! Fijne vakantie! 🌞😉

Ronald 2018-05-11 08:58:08

Jullie zijn daar veilig aan gekomen In Almere weg van de regen maar daar was het weer ook niet al te best las ik. Wat was het leuk zo met ons allen het ontbijt een verrassing dat was het Geniet maar fijn we volgen jullie liefs van ons