Dag 2 Seattle

Verenigde Staten, SeaTac

Na een redelijke nacht lekker vroeg wakker, ik was om 5:00 klaarwakker. Jetlag heeft dan toch nog wat impact. Maar was goed dat we wakker waren...om 8 uur ging het brandalarm af. Gelukkig loos, maar we stonden wel snel met de belangrijkste spullen in de hand op de gang. Vandaag niet zo' n mooie dag als gisteren...Max 20 graden en flink wat bewolking voorspeld. Wat bleek...heerlijk weer geweest. Eerst Oliver opgehaald en daarna naar de Boeing facility gereden. De tour genomen...helaas mochten we daar geen foto's maken. Wel heel indrukwekkend die mega hallen met 747, 777 en 787 in fabricage. Daarna zijn we naar down town Seattle gereden en daar een late lichte lunch...voor zover dat mogelijk is in de VS :) We hadden om 18:00 een dinner afspraak met Dave en Scott. Wilden eerst nog de Dick tour gaan doen, maar daar hadden we te weinig tijd voor. Dus die is verschoven naar morgen. 's Avonds dus uit eten geweest....wat een heerlijk stel. We hebben een hoop lol gehad met ze en allerlei tips gekregen voor ons bezoek aan Yellowstone.