Deel 2 door Noord Florida

Verenigde Staten, St. Augustine

Weer iets meer dan 300 miles. Gisteren nog aan de Golf van Mexico...en nu aan de Atlantische Oceaan. Eind (of begin..ligt eraan hoe je het bekijkt) van interstate I-10.
Die hebben we in El Paso al gereden, en nu bij Jacksonville was het op. Toen we net naar het zuiden waren gedraaid kregen we een spoelbui over ons heen...het verkeer reed nog maar 25 mpu. Ik zag echt bijna niks. We hadden bange vermoedens voor ons geplande strand uitje, maar toen we eenmaal bij St Augustine Beach kwamen scheen de zon weer volop. 16:00 inchecken...omkleden, en alweer strand. 's Avonds zijn we naar het oude centrum van St Augustine gegaan om te eten en even rond te lopen door de 'Europese' aandoende straatjes. St Augustine is het oudste stadje van de VS...schijnt dat de Spanjaarden hier aan land zijn gekomen.

Gelukkig dat het opklaarde. Zo een mooi wit strand wil je niet missen 😉😎

Ruud 2018-05-25 08:23:44

Nog ff en het gaat op werken lijken! 😀