Kom niet verder dan een 6

Frankrijk, Château-Gaillard

Ik wist dat het warm zou worden vandaag en dat ik rond de 70 moest fietsen. Om 7.45 zat ik op de fietsen het eerste stuk naar Loyettes is nog mooi op de kerncentrale van Bugney na In Loyettes stroomt de l' Ain in de Rhone en deze gaat uiteindelijk naar de Middellandse Zee Een beetje de Moezel van de Rijn die dan uiteindelijk in de Noordzee uitkomt.
Dan komt er een druk stuk om de snelweg Lyon-Grenoble over te steken bij het plaatsje Isle d'Abeau, volgens mij de A43 en Jacqueline en ik hebben in dit plaatsje overnacht in een hotelletje toen we hier in Juni op weg waren naar de camping in Les Abrets. Om nog enigzins een beetje rustige weggetjes te nemen gaat de route wel het laatste uur omhoog. Dat klimmen in de hitte 14.00 's-middags is toch wel een aanslag op me, en als dan de camping waar ik heen wilde dicht is en ik moet nog 10 km door dan vindt ik dat kwalitatief uitermate teleurstellend.
Zit nu op een camping a la ferme in Chattonay en zit nu op dezelfde hoogte als in Juni toen we in Lac de Paladru gingen zwemmen. Foto's volgen.