Voorbereiding

Nederland, pijnacker

Druk bezig met de voorbereiding.

Vorige week wat nieuwe spulletjes gekocht, o,a, een nieuwe slaapmat en een slaapzak zonder rits. Dit noemen ze een quilt. Voor de rest alles uit m'n paklijst die ik ooit is gemaakt hebt voor m'n reis naar Amerika bijeen gezocht. M'n slaapmatje is wat kleiner en lichter van pakmaat alsook de quilt. Samen met het stoeltje wat ik vorig jaar gekocht hebt is het al gauw meer dan een kilo wat ik minder hoef mee te slepen. Ik zit nu ongeveer op 20 kg wat ik bij me heb. Hoop dat deze nieuwe spulletjes het goed gaan doen.

Vorige week samen met Jacqueline een BBQ georganiseerd voor mijn en haar kinderen. Was gezellig.

Nu m'n fiets in orde maken en langzaam aan de fietstassen vullen. Heb er zin in.

Lieve Gijs, Heel veel succes en veel fiets plezier op je reis naar de Middellandse Zee. Dikke kus.

Jacqueline 2022-07-28 00:46:56

Beste Gijs, Ik heb je verslag en foto’s bekeken. Erg leuk om te lezen en mooie foto’s. Ik ga deze route eind april/ begin mei 2023 doen vanuit Voorburg. Met de fietsbus dan terug vanuit Arles. Ik twijfel nog tussen ‘De Groene weg’ of de route van Paul Benjaminse. Ik ben benieuwd naar jouw mening. Groet, Maarten Gaarenstroom

Maarten Gaarenstroom 2023-02-18 17:17:51

M’n email is mgaarenstroom@hotmail.com

Maarten Gaarenstroom 2023-02-18 17:19:19

Maarten, Ik heb je een email gestuurd.