Oplaaddag

Duitsland, Heimbach

Zit inmiddels op de camping Rursee in Rurberg. Net m'n telefoon opgeladen en de powerbank die ik gebruik om te navigeren zit in de oplader. Nog 2 powerbanks te gaan.Je kan maar zonder stroom zitten.
Na 3 dagen fietsen zijn ze toch leeg.
Het was een schitterende route maar de eerste klim van 15% ben ik toch het laatste stukje gaan lopen. Als je nog wakker moet worden en binnen 5 minuten dient zich zo'n klim aan daar kan m'n lichaam niet meer tegen. Als ik eenmaal een uurtje gefietst hebt dan gaat het wel beter. Ik heb hetzelfde als ik ga hardlopen en moet het in het begin rustig aan doen, en als alles opgewarmd is kan ik goed m'n versnellingen meedoen Het is waarschijnlijk een afwijking van m'n lichaam. Ik heb maar één sinus aansluiting op m'n hart terwijl normale mensen er twee hebben. Daar ben ik een jaar of 10 geleden achtergekomen en als je het weet is het goed. In het ergste geval krijg ik een pacemaker maar zolang ik goed voor m'n conditie blijf zorgen is er niets aan de hand.
De route vanochtend was maar 30 km met 2 klimmen van 15%. En de rest is dan maximaal 7%. Is goed te doen. Uiteindelijk moeten we rond de 550 meter hoogte eindigen in de Eifel. Het was hetzelfde recept als gisteren. Veel gravel en omhoog. Het verval in de Rur wordt steeds groter en de eerste stuwmeren dienen zich aan.
Morgen is het weer rond de 95 km en hopen we op de eerstvolgende camping op de route aan te komen.
Foto's volgen als ik weer internet heb.

Hey die Gijs, wat ben je toch een stoere gozert😍😍 hartstikke leuk om je reisavontuur te volgen en je verhalen te lezen. Wat ben ik trots op je broertje🤩🤩ik vind het zo knap dat je dit helemaal in je eentje doet. En dat je het kan, want het lijkt me heel zwaar om zo'n 100 km per dag te moeten fietsen. Je bent tenslotte ook geen 20 meer. Nou genoeg geslijmd, zet hem op Gijs.... Geef hem van Jetje!! 😊

Burdy 2022-07-30 18:27:25

Super Gijs, zet hem op en veel genieten.

John en Annette Hulst 2022-07-30 20:56:26

Hoi Gijs Ik heb ff een inhaalslagje gemaakt, leuke verslagen. Respect hoor dat je zo'n avontuur aan gaat! Fiets zelf ook wel eens een stukje op de racefiets maar niet met 20kg extra. Heel veel plezier met hopelijk lekker fietsweer.

Wilfred 2022-08-01 10:28:54

Wij na 4 dagen Barcelona nu ook even een chill dagje. Dus...tijd om de verhalen van de rest te bekijken. Super leuk om je te volgen. Gelukkig heb je goed weer. Geniet van de uitdaging, rust en omgeving. Groetjes irene