Rustige dag ook eens lekker

Frankrijk, Chambrey

Vannacht niet zo best geslapen. De tent staat aan beide zijden open om toch nog wat frisse lucht binnen te krijgen. Constant is er gerommel en bliksemschichten in de verte. Maar door de harde wind heb je wel het idee dat het aan het afkoelen is. Om 6.00 wordt ik wakker en hoor Maarten en Elisabeth de tent opruimen. Ik weet dat ik een rustig dagje heb maar sta toch maar op. Bij het washok kom ik ze nog tegen en ze gaan diezelfde rit maken die eergisteren heb gedaan. Gelukkig is het wel 10 graden afgekoeld. Teruglopend naar de tent begint het te regenen. Ik pak het meeste nat in en zit om 7.30 op de fiets. Het eerste uur regent het en ik schuil nog even op een binnenplaats van een boerderij. Na 2x een klim tot 375 meter hoog kom ik bij een uitzichtpunt en zie in de verte de Vogezen en maak wat foto's. Om 11.15 ben ik in Luneville en koop wat water en eten voor vanavond. Had alleen water met bubbels gekocht maar ook dat helpt beter tegen de dorst dan dat chloor water hier in Frankrijk. Tijdens de lunch doe ik rustig aan en doe nog een dutje. Dan het laatste uur naar de camping. Kom erachter dat het dorpje 5 minuten lopen is van de camping en kom wat restaurants tegen. Het wordt wel heel verleidelijk om hier te gaan eten.Die courgette voor de rijst is morgen ook wel goed.
En morgen zit ik in the middle of knowhere en moet ik echt zelf koken .
Foto's volgen als ik weer internet heb.