Another day at the office

Frankrijk, Saint-Germain

Oftewel Het begint gewoon te worden. Waren de dalen in het Noorden nog kort, je merkt nu dat ze langer worden. De uitzichten bovenop de heuvels zijn fenomenaal. Om 8.30 begonnen en om 16.30 op de camping en een uurtje pauze 103 km vandaagin niet al te warm weer. Het lijken wel kantoortijden. Vandaar Another day at the office. Kwam net na Charmes Cornejan tegen, die ik ook 2 dagen eerder was tegengekomen. Later hebben we samen aan een beekje zitten eten in de schaduw. Ik kom vaak de Saone tegen en vanaf Jesonville stroomt het water richting Rhone terwijl alles daarboven via de Moezel wordt afgevoerd Vanaf passavant la Rochere volg ik het jaagpad van Canal d l'est om op deze camping te komen. Na een uurtje ben ik op de camping waar ik hartelijk welkom wordt geheten door Marieke en Louis 2 jonge Nederlanders die een avontuur hier in Hurecourt zijn gestart. Zaterdagavond in Hurecourt. Ze hebben in ieder geval een happy hour nu waar ik maar eens heen ga