Payback time

Frankrijk, Carlucet

Zo makkelijk als het gisteren ging zo moeilijk was het vandaag. Met moeite 60 km weten te fietsen.

Vanochtend om 7.30 waren we in Cahors en werden de fietsen uitgeladen. Vannacht bijna niet geslapen. Een bus. Het blijft een crime, maar je komt op je bestemming zonder na te denken . Alle voordelen hebben nadelen.

Eerst naar de camping in Cahors gereden. Daar met de club die de fietstocht door de Lot gaat doen ontbeten.

Omdat ik deze tocht 2 jaar geleden ook gefietst heb wist ik hoe ze ongeveer werken en kon ik illegaal mee ontbijten. Had het netjes tegen de leiding verteld maar ze hadden er geen probleem mee.

Na het ontbijt mezelf gewassen en klaar om te vertrekken.

De eerste 10 km was mooi. Na Vers komt er een stuk van 20km langs de Lot maar vals plat omhoog. Je hebt het gevoel dat je constant wind tegen hebt. Dan een klim van 4 km en door de temperatuurverschil met Nederland gaan de laaste 15km naar de camping ook niet soepeltjes meer.

Maar. Het weer is fantastisch en dat je dan in Frankrijk moet fietsen waar niets vlak is moet ik maar accepteren. Bovendien zit ik op een. Camping met zwembad en restaurant. Noem het maar een soort compensatie voor de geleden beenschade.

Hoop dat het morgen wat beter gaat.

ach even inkomen, komt vast goed. mooie foto's

Irene 2023-08-08 22:02:28

Ja Gijs, nu heb je mooi weer. Ik zie hele blauwe luchten, en een stralende zon(en bloemen) Mooi weer dus. Geniet ervan. Hoop een keer met je mee te kunnen fietsen, en ook in het echt te kunnen beleven.

Jacqueline 2023-08-09 18:45:24

Mooie omgeving, prachtige foto's! Geniet van je reis door Frankrijk!