Genieten en aanvaarden.

België, Aywaille

Heerlijk 8 uur geslapen vannacht. Het was hoog nodig.
Vandaag ben ik om 8:45 uur vertrokken. Om 14:00 zou het gaan regenen en die wilde ik graag voorblijven. En het is me gelukt hevig transpirerend aangekomen maar geen regen gezien. Vandaag weer 20 km verder richting Rome. De Ardennen zijn wel kuitenbijters. Na 1 km wandelen al gelijk 19% stijging. En voor de rest van de dag stevig up en down. Niet zo gunstig voor mijn linker voet. Die blaar zit er nog steeds het lopen ging wel maar niet van harte. Voor morgen staat Harzé-Durbuy op het programma. Ook bij de weergoden het zal wel een regenachtige bedoeling worden.
Ik ben nog geen enkele pelgrim tegengekomen. Het is nog laagseizoen ook voor de pelgrims vermoed ik. Wel lekker rustig in ieder geval. Genoeg tijd voor mezelf om te genieten en vooral te aanvaarden.

Geen foto’s vandaag ik ben mijn oplader vergeten op het vorige adres. Op die IPhone staan nu net die mooie foto’s van vandaag.
Ik koop morgen wel een nieuwe ergens.
Ik meld me weer als het kan.
Houdoe!!

Leuke verassingen!! 😊 Bernard de eigenaar van de B&B heeft de lader gebracht vanavond. 🔝
Foto’s zijn alsnog toegevoegd.

Goed bezig. Fijn om je zo te kunnen volgen. Succes. Collega Mark S.

Rita Broekx 2018-03-15 18:43:21

Op naar de volgende heuveltjes. Succes met je blaar👍👍

André en marijke 2018-03-16 07:20:35

Knap bezig Fass.. Wat die blaar betreft, zodra die open is erover heen plassen en niet aanspoelen .. Oud trucje uit de turnwereld , weet Nicole alles van, helpt echt. Succes , een goed begin is het halve einde 🍀🍀🍀🍀 Groetjes 💪👌