Uitslapen voeten, de was enzo...

België, Durbuy

Hallo 133 followers 😃

Heerlijk geslapen 9 uur aan een stuk.
Het opstaan ritueel gaat zo:
Het klinkt als krak begeleid door pfffff, steun en zucht dan een gaap even flink door mijn haren krabben nog een extra kreun en dan proberen de benen over de rand te zwaaien. Dan vanuit bed rechtstreeks op zoek naar koffie. In andere oorden lukte dat nooit en vandaag ook niet. Zomaar ineens komen 2 woordjes op. Aanvaard en geniet. Oké oké, ik begrijp het, dan maar thee. Maar alleen met suiker hè, allez.

Een vrije dag is ook wasdag. Klooien in een wasbakje en alles weer schoon. Alles zal snel droog zijn, het is koud buiten en ze stoken hier goed.
Gedoucht en mijn voeten verwend met zalf, betadine en pleister. De blaar is vannacht open gegaan en als dank krijgt ze betadine. Die verstekeling onder mijn pinkteen krijgt alleen een pleister, anders wordt het te duur.

Op naar de combie bakker/slager op de hoek. Thuis alles mijmerend opgepeuzeld en even voel ik me alleen. Niet eenzaam maar alleen.
Ik kijk naar mijn rugzak en zie het schoentje van de Pidzers hangen. Pak er 2 rolletjes uit... yesss, leuk. (Foto)
Ik voel energie, ik ga het dorp in. Mijn pafkes zijn bijna op en ik wil een stempel voor in mijn pelgrimspaspoort.
Helaas stempel niet kunnen bemachtigen.
Het dorpje is maar klein daarom geen VVV. In echt wel mooie gebouwen meer commerce dan woonhuizen. In deze mini Efteling ben je in 10 minuten rond, zonder people from all over the world zelfs in 5 schat ik.
Dan maar naar dat kroegje van gisteren. Ik ga me maar eens met zinnigere zaken bezighouden. Verdiend!
En morgen weer verder richting Rome. Nu al zin in.
Fijne zaterdag allemaal! 🍀

Inge veel plezier op Curacao, luilak. 😋

geniet van het biertje....dan doen wij dat ook en ps wij juigen voor PSV ( met twiter wel te verstaan) hopelijk morgen mnder frisjes....het is inderdaad nog net geen lente nog een paar dagen to go voor the spring time

anke 2018-03-17 17:44:45

Ik ga je reis vol energie volgen en laat mezelf verlekkeren

Marja jacobs 2018-03-17 17:56:22

Hoi Wich, geniet van je rustdag, ik was aan het werk met mijn frietkraam mee op verkiezingscampagne met Wijchen Lokaal, gratis friet uitgeven ( de partij betaald mij) de laatste keer voor de verkiezingen woensdag. We waren met ons promotie filmpje op tv bij Jinek npo1. En je domestic klusjes niet te goed doen hè? Anders ben je straks thuis ook aan de beurt! Groetjes

Kees 2018-03-17 18:16:23

“Geniet nooit met mate”

Linda V. 2018-03-17 18:47:59

Dag Fass, we kennen elkaar niet maar toch volg ik je iedere dag op de voet. Als fervent GR wandelaar is het leuk om je reis te volgen. Goede verderzetting morgen

Rita Broekx 2018-03-17 20:03:11

Woehoe................goed bezig Wies. Alle zinnigheid en onzinnigheid door je hoofd, voeten vooruit, je hele lijf voelen! Super!

Janssenclan 2018-03-17 20:30:32

Mariëlle en alle mensen die je lief zijn verdienen ook een dikke knuffel. Bij deze😘

Janssenclan, Henk en Marjan 2018-03-17 20:50:59

Ziet er pijnlijk uit Fass. Fantasie over een voetmassage. Veel succes morgen met de volgende dag. 😘😘

André en Marijke 2018-03-17 20:56:59

Een goede dag voor een rustdag. Het was echt ijskoud vandaag ! Ik hoop dat het langzaam warmer gaat worden, de lente is zo mooi en dat kun je nu te voet zo mooi zien hoe al het leven weer tevoorschijn komt. In onze snelle maatschappij missen we dit soort dingen al gauw. Dan is het er ineens. Die blaar ziet er pijnlijk uit. Goed dat hij open is dan is de druk eraf. Fijne wandeling morgen!

Esther Dings 2018-03-17 23:24:29

Ga zo door, je komt er wel, alleen hoe laat en wanneer weten ze alleen hierboven!!haha

Inge v. Boxtel-Giezen 2018-03-18 11:44:10

Leuk idee van Fieke 👍leuk om op die momentjes een boodschap te lezen. Groetjes uit Egypte 😎