Jeetje... wat zwaar.

Zwitserland, Puidoux

We zijn in de buurt van de Alpen en dat is te merken. Je denkt aan het begin van de dag het wordt een redelijk vlakke etappe, een makkie. De werkelijkheid was het tegenovergestelde. Lang omhoog en dan weer lang omlaag en dat de hele dag door. We hebben 23 km afgelegd in meer dan 8 uur. Regelmatig hebben we pauzes moeten inlassen omdat de voetjes van Mariëlle vandaag niet echt wilden meewerken. Na de douchen werd vanavond ook duidelijk waarom. Een scheurtje in de huid bij de kleine teen. Pijnlijk dus.

De wandeling op zich was prachtig. Het meer van Genève, de publiekstrekker van vandaag zagen we pas de laatste paar uur van deze wandeldag omdat we in de stad Lausanne eerst de Kathedraal wilden bezoeken. Onderstaande foto’s geven een impressie van onze belevenissen van vandaag. Morgen gaan we de grenzen van ons kunnen maar bijstellen. De voeten moeten in orde zijn anders kom je niet ver.

Truste!! 🍀

Ojee morgen maar even met je pootje omhoog. Een voetjebadje met badedas was misschien een optie. Maar ik denk dat je dat niet in je basis uitzet bij je hebt. Maar soda is overal te krijgen.Veel succes alle twee.👍

Doortje 2018-05-04 23:24:28

Aaiiii, mooie foto's behalve die teen, behandeling en rust noodzakelijk, effe niet lopen neem de tijd voor herstel....... Of pak de fiets.............

Kees 2018-05-04 23:55:30

Oei dat ziet er pijnlijk uit😢maar wat een mooie omgeving zeg. Succes met de voeten en enjoy🍀

Hetty 2018-05-05 06:42:54

Prachtige foto s weer, vooral die met de sokken 😂 Toch nog 23 km gelopen met zo een zere teen! petje af Mariëlle. vandaag dan toch maar een rustdag misschien . 😘

Ine 2018-05-05 08:57:48

Verzorg je voetjes maar goed! Talk/nestocilecreme Toppie

Anke 2018-05-05 11:01:34

Dat scheurtje in je teen kan ook door een schimmeltje komen! Mijn partner heeft dat ook geregeld. Ziet er precies zo uit. Sterkte meis. Liefs Esther